الشيخ محمود جوست للروحانيات والمخطوطات

الشيخ محمود جوست للروحانيات والمخطوطات (http://www.rwghost.net/index.php)
-   جوست التجارب والقصصى الواقعية (http://www.rwghost.net/forumdisplay.php?f=42)
-   -   ادخلوا كلكم واتعظوا واتعلموا محدش يثق بحد (http://www.rwghost.net/showthread.php?t=3569)

ظلموني 02-26-2016 08:49 PM

ادخلوا كلكم واتعظوا واتعلموا محدش يثق بحد

السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة اختكم في الله غلبانة ملهاش حد غير ربنا وانتوا والنهارة انا بنزل الموضوع دة علشان عايزاكم انتوا اللي تحكموا انا سجلتلكم مقطع صوتي بصوتي علشان تسمعوا قصتي كاملة وتاخذوا منها العظة والعبرة وتتعلموا محدش يثق بحد ابداً وخصوصاً الشيوخ الشيوخ هما سبب تعاستي في الدنيا وسبب قهرتي انا عايشة في عذاب انا مش مرتاحة ابداً شعور صعب اما تحس بالظلم ومتعرفش تاخد حقك من حد وانا ست غلبانة مليش حد مكنش ليا غير جوزي الله يرحمة اتوفى بحادث في عز شبابة وسابلي ورثة علشان هو ملوش حد غيري وكل فلوسي وورثي ضاعت على العلاج وياريتة نفعني بفايدة كلة نصب في نصب حسبي الله ونعم الوكيل فيهم الظلمة النصابيين اسمعوا واحكموا انتوا بس

http://www.4shared.com/music/6hIbI3b...20D8A7D98.html

رياض 02-26-2016 09:41 PM

لقد سمعت مقالتك الاولى بك ان تتصلي بمن هو في بلدك وقريب منك ومن ذكرتي انه سلط عليك الجن فمن خلال مقالاته وما كتبه لا اظنه يمكنه ذاك

م.حسن 02-27-2016 02:00 AM

خههههههههههههه :d :d :d

تمثيل فى تمثيل, نبرة صوتها كلها كذب فى كذب.

م.حسن 02-27-2016 02:02 AM

فيه مثل بلدى عندنا بيقول, إن كنت كذاب ما تبقاش نساى!

يعنى ما تبقاش بتنسى كتير....اول حوار مع انكيدو قالت شقى عمرى, دلوقتى بعتت للعذارى 1000 دولار! و رجعت كلمته تانى و ارسلت له 5000 دولار تانى!

ما شاء الله, شقى عمرها مش بيخلص خالص :d

خخخخخخخخخخخههههههههههاى :d

ظلموني 02-27-2016 06:08 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة م.حسن (المشاركة 67292)
فيه مثل بلدى عندنا بيقول, إن كنت كذاب ما تبقاش نساى!

يعنى ما تبقاش بتنسى كتير....اول حوار مع انكيدو قالت شقى عمرى, دلوقتى بعتت للعذارى 1000 دولار! و رجعت كلمته تانى و ارسلت له 5000 دولار تانى!

ما شاء الله, شقى عمرها مش بيخلص خالص :d

خخخخخخخخخخخههههههههههاى :d

ربنا يسامحك بتتشمت فيا وبتتهمني بالكذب بدل ما تقولي ربنا يعوضك وينتقم من النصابيين اللي عاملين فيها شيوخ بس انا مش هقولك غير حاجة واحدة بس ربنا يبتليك زي ما ابتلاني وعلى فكرة بما انك بتاع امثال بقى خد مني دي اخرة الشماتة وحشة بس انا توقعت ان فية ناس زيك هترد وتتهمني بالكذب بس مش هقول غير حسبي الله ونعم الوكيل

م.حسن 02-27-2016 10:34 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ظلموني (المشاركة 67294)
ربنا يسامحك بتتشمت فيا وبتتهمني بالكذب بدل ما تقولي ربنا يعوضك وينتقم من النصابيين اللي عاملين فيها شيوخ بس انا مش هقولك غير حاجة واحدة بس ربنا يبتليك زي ما ابتلاني وعلى فكرة بما انك بتاع امثال بقى خد مني دي اخرة الشماتة وحشة بس انا توقعت ان فية ناس زيك هترد وتتهمني بالكذب بس مش هقول غير حسبي الله ونعم الوكيل

حسبلى زى ما انت عايزة من هنا لحد ما تتعبى, اقولك صلى لله و ادعى فى سجودك لحد ما يغمى عليك من التعب كمان!, الدعوة على قد الظلومة يا ماما و انا مش بشمت فيك و لا حاجة! انا بتريق و بستهزأ بيك بس!

لأنك بتكذبى و لو مش بتكذبى فا محدش ضربك على ايدك و خد فلوسك بالغصب! محدش فيهم مد ايده فى جيبك يا سكر!

انت اللى رايحة بكيفك يا قطة, هاتقولى لى محتاجة و عيانة و و ... دى انت مرة! يعنى لو كنت بس فكرتى تنزلى اى حتة شعبى و تسألى على شيخ مية مرة كانت دلتك على شيخ و كان هايقبض بالمصرى مش بالدولار!

انما نقول ايه., انا هانصحك نصيحة لوجه الله

بطلى تكذبى حالك ينصلح.

ياسر غشس 02-27-2016 11:07 AM

السلام عليكم اعتقد كان افضل شرح حالتك هل تشاهدين احلام وماذا تشاهدين ما هى اعراض السحر احتمال يكون شئ اخرممكن الشيوخ يكتبو لكى شئ تقرئينه او نوع من العلاج تفعليه بنفسك

ابوالرياح 02-27-2016 03:16 PM

واضح من اسلوبك انك عيزة تغلقي الشامل واعتقد ان دا اخر اسلوب رخيص ممكن يحصل عشان تغلقوا الشامل الاخوة المذكورة اسماهم من خلال كلامك ان معاهم جن طب واحد معاة جن هيسرق منك لى بدى افهم فقط

اما لو كنتى مريضا وابليس لبسك وجميع قبائل الجن والشياطين ابعتى اسمك بالجمل على رسالة خاصة وان شاء الله --تخفى وبلاش تكلمى على حد كل واحد فى المكفى ومعبى بير طافح على الجنبي]
:work:

غرام 04-10-2016 05:58 PM

هل ابطال السحر يحتاج لكل هذه المبالغ انا ابطل السحر 200 دولار!! يا اختي كل يوم مع صلاة الليل اقراءي سورة البقرة في جلسة واحدة لمدة اربعين يوم مش حيبقة سحر بأذن الله صدقيني مفي احسن من القراءن وانتي حرة

الروحانى اتى 06-20-2016 11:06 PM

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته اختي العزيزه لقد تاذيت كثيرا عند سماعي مقطعك الصوتي وحزنت كثيرا انا خدامك اختي العزيزه وخدام كل مسلم لوجه الله ارجو التواصل معي ومجانا واجري علي الله الكبير المتعال

الساعة الآن 07:50 PM